درب های اتوماتیک

خانه » درب های اتوماتیک

فروش و نصب جک درب های اتوماتیک پارکینگی | تعمیر جک درب های اتوماتیک پارکینگی | پشتیبانی 24 ساعته

فروش و نصب جک درب اتوماتیک پارکینگی ، فروش و نصب کرکره برقی ، فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، تعمیر جک درب های اتوماتیک پارکینگی ، فروش و نصب جک درب پارکینگ ، پشتیبانی جک درب های اتوماتیک پارینک و مشاوره رایگان ، فروش جک های درب اتوماتیک پارکینگ ، پشتیبانی 24 ساعته درب های اتوماتیک پارکینگ ، مشاوره جک اتوماتیک درب پارکینک ، تعمیر کرکره برقی ، تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب درب اتوماتیک ، نصب درب شیشه ای ، نصب کرکره ، تعمیر درب شیشه ای ، تعمیر کرکره برقی ، تعمیر جک درب ، قیمت درب شیشه ای ، قیمت کرکره برقی ، قیمت جک درب پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و تقریبا در هر ساختمانی می‌توانیم آنها را پیدا کنیم. امروزه با توجه به فکر ارتقای امنیت ورودی موردنظر اکثر یا حتی میتوان گفت تمام درب های که در پارکینگ ها استفاده میشوند اتوماتیک هستند تا با این کار بسیاری از ضعف های سیستم امنیتی ساختمان برطرف شود.

انواع درب های پارکینگ

درب‌های پارکینگ در انواع یک لنگه، دولنگه، کشویی، زیر سقفی و لولایی که براساس نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از متداولترین درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک لولایی می باشد که برای ورودی های صنعتی و خانگی استفاده میشود. نیاز زیاد مردم به درب اتوماتیک لولایی کمپانی ها را بر آن داشته است تا در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف از درب های اتوماتیک اقدام کنند و به بازار عرضه دهند.

جک های درب های اتوماتیک پارکینگی

می‌توان هر کدام از درب‌های پارکینگ را با استفاده از جک‌های باز و بسته کننده درب و نصب قطعات کنترلی تبدیل به درب اتوماتیک پارکینگ کرد. درب‌های پارکینگ بخاطر داشتن اندازه بزرگ، وزن زیادی هم دارند؛ و برای افراد کم‌توان و سالمندان، باز و بسته کردن آنها سخت است. در صورت استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ این مشکل برطرف خواهد شد؛ و تنها با فشردن یک دکمه می‌توان درب را باز یا بسته کرد.

مزایای نصب درب اتوماتیک پارکینگ و انواع آن

تبدیل درب‌های قدیمی و یا نصب درب اتوماتیک پارکینگ جدید مزایای دیگری نیز دارد؛ و صرف هزینه را برای آنها مقرون‌ به‌ صرفه خواهد کرد. از دیگر مزایای آنها ایمنی بالاتر این درب‌ها نسبت به انواع قدیمی درب‌های پارکینگ است. درب اتوماتیک پارکینگ اگر مانعی را سر راه خود تشخیص دهد بطور اتوماتیک به حرکت خود ادامه نخواهد داد و دوباره باز می‌شود؛ که این کار از خسارت‌های وارد شده به خودرو و افراد خواهد کاست. از طرف دیگر درب اتوماتیک پارکینگ در مواقعی که اوضاع جوی نامناسب است و باد و باران پیاده شدن از خودرو را مشکل می‌کند می‌تواند به کمک شما آمده و با استفاده از یک دکمه درب را باز کرده و یا ببندید.

اندازه درب اتوماتیک پارکینگ

انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگ از اندازه‌های کوچک تا خیلی بزرگ برای مصارف مختلف وجود دارند. درب پارکینگ یک لنگه برای جاهایی کاربرد دارد که تنها یک خودرو از آن عبور می‌کند؛ و فضای کافی برای باز و بسته شدن درب موجود باشد. این نوع درب اتوماتیک پارکینگ اگر در اندازه بزرگ ساخته شود علاوه بر جک قویتر مدت زمان باز و بسته شدن آن هم بالاتر خواهد بود. برای پارکینگ‌هایی که فضای ورود و خروج بزرگی دارند؛ از درب اتوماتیک پارکینگ دولنگه استفاده می‌شود. درب دولنگه فضای زیادی را اشغال نکرده و با استفاده از جک‌های کوچک‌تر، سرعت باز و بسته شدن بیشتری هم دارند.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ سکشنال

درب اتوماتیک پارکینگ سکشنال

نوع دیگر درب اتوماتیک پارکینگ سکشنال است که از تعدادی پنل مجزا تشکیل می‌شوند و در زمان باز شدن، زیر سقف پارکینگ قرار می‌گیرند. یک مزیت درب سکشنال جمع شدن آن در زیر سقف است؛ که هیچ فضایی را در پارکینگ برای باز و بسته شدن احتیاج ندارد. مزیت دیگر آن این است که بخاطر حرکت هر کدام از پنل‌ها در ریل، امنیت این نوع درب نسبت به درب‌های دیگر بسیار بالاتر است.

درب اتوماتیک سکشنال

سیستم های درب اتوماتیک سکشنال ( زیر سقفی )

این نوع دربها مصرف بسیاری در ساختمانهای هوشمند و مدرن امروزی دارند. درب اتوماتیک سکشنال(زیرسقفی)، استاندارد روز اروپا می باشند و به علت مکانیزم خاص و مزایای این سیستم در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته است. درب اتوماتیک سکشنال، مناسب فضاهایی می باشند که از لحاظ ارتفاع و فضا محدود هستند. فضای لازم برای نصب درب سکشنال ۲۵ سانت از ارتفاع می باشد.

مکانیزم خاص

مکانیزم خاص درب اتوماتیک سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، درب در زیر سقف جمع شده و حجم فضای محدودی را اشغال کند، همچنین سریع و بی صدا باز و بسته شوند. به همین دلیل به دربهای اتوماتیک سکشنال درب زیرسقفی نیز گفته می شود.

دربهای زیرسقفی

درب اتوماتیک سکشنال یا دربهای زیرسقفی مناسب برای پارکینگهایی با تردد بالا می باشند. درب سکشنال توسط فنرهای بالانس بسیار قوی فشار اضافی را از سیستم کاسته و وزن اصلی پنلهای درب سکشنال را متعادل می کنند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون خوب و استاندارد(موتور کشنده)، می توان در ترددهای بالا از این نوع درب ها استفاده نمود. به علت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی برای مکان‌هایی مناسب است که در کنار راه ورودی فضای کافی برای باز شدن لنگه درب وجود داشته باشد. این نوع درب بیشتر در اندازه‌های بزرگ و نصب برای سوله‌ها و جاهایی که ورودی عریض نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ و برای عبور و مرور انواع ماشین‌های سنگین مناسب است. درب اتوماتیک پارکینگ ریلی به هیچ فضای اضافه برای باز و بسته شدن نیاز ندارد و مناسب برای انبارها و کارگاه‌ها است.

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی مکانیزمی قدرتمند برای مصارف مختلف از جمله ورودی انبار، کارخانجات و ادارات دولتی و راه حلی کارآمد برای محل هایی با تردد بالا و درب های سنگین می باشد. با استفاده از یک مکانیزم ساده و در عین حال موثر شما می توانید یک دروازه ورودی تمام اتوماتیک برای پارکینگ های خود داشته باشید.

ساختار کلی

ساختار کلی درب اتوماتیک ریلی به شکلی است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲/۵ متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند.

کاربرد این دربها برای مکان هایی توصیه می شود که:

به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز باشد و اندازه ی درب به قدری بزرگ باشد که استفاده از مدلهای مشابه مقرون به صرفه نباشد. محدودیتی برای استفاده از دربهای ریلی وجود ندارد و قابلیت استفاده در پارکینگهای مسقف و روباز را دارند.

صدا

معمولا باز و بسته شدن این درب کم صدا می باشد .از جمله معایبی که برای این نوع دربها می توان برشمرد داشتن فضایی معادل اندازه ی خود درب در سمت چپ یا راست آن است.

درب های شیشه ای

این روز ها درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار متداول شده و در بسیاری از فروشگاه ها ، مجتمع های خرید ، بانکها ، هتل ها و سایر نقاط از این مدل درب بسیار استفاده می شود.

از انواع این درب ها :

  • درب های شیشه ای اسلایدینگ
  •  درب های شیشه ای تلسکوپی
  •  درب های شیشه ای فولدینگ
  •  درب های شیشه ای نیم گرد و تمام گرد

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک راه حلی کارآمد و زیبا برای جدا کردن محیط های داخلی ازخارجی، و یا جدا کردن محیط‌های داخلی از هم می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای ، همچنین به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر برای بهینه کردن مصرف انرژی، تعریف می گردد. به این صورت که با تنظیمات اپراتورِ درب اتوماتیک شیشه ای ، می توان میزان بازشوی لت ها را تغییر داد. این تنظیماتی که متناسب با هوای گرم و سرد صورت می گیرد باعث می‌گردد تا میزات انرژی تلف شده به حداقل مقدار خود برسد. درب های شیشه ای علاوه براینکه به محل مورد نظر زیبایی می بخشند.

هدف اصلی

ولی هدف اصلی این درب ها کاهش مصرف انرژی می باشد و برای ثابت نگه داشتن دمای محل مورد نظر استفاده و به کار گرفته می شوند. امروزه در بیشتر شهر های بزرگ انواع درب های شیشه ای به چشم می ایند.

استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک

استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و جداسازی محیط های داخلی از هم توسط این درب‌ها، نمای بسیار زیبا و خاصی به ساختمان یا محل کار شما داده می‌دهد. از اساسی ترین مزایای این درب ها می توان به کنترل تردد در مکان های خصوصی و عمومی اشاره کرد. درب شیشه ای اتوماتیک قابلیت انطباق با کلیه‌ی سیسستم‌های کنترل تردد را دارا می باشد.

ورود و خروج افراد

بدین وسیله می‌تواند ورود و خروج افراد را کنترل کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کند. این درب ها مسئول کنترل و نظارت بر رفت و آمد مردم در پاساژ های بزرگ، بانکها، شرکت های خصوصی و …رادارا هستند.

اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک

اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای (شامل باکسی که در آن موتور و متعلقات قرار دارد و لت‌های شیشه‌ها بر روی آن سوار می‌شوند) را برند های مختلف خارجی و داخلی با کیفیت های متفاوتی تولید می کنند. از جمله این تولید کننده کشورهای آلمان، ایتالیا و اسپانیا با کیفیت و قیمت بالا و کشور های آسیایی مانند چین با کیفیت و قیمت پایین تر تولید می‌باشند.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد. آلومینیوم آنادایز شده با گذشتن از فرایند شیمیایی دارای پوششی می شود که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم‌ها شامل رنگ‌بندی متنوع می باشد تا با انواع نماهای ساختمانی قابل انطباق شود. این فریم ها به صورت فارسی‌بر به هم متصل می‌شوند و در ابعاد ۴ ساانتیمتر و ۸ سانتیمتر برش می خورند.

شیشه ی درب شیشه ای اتوماتیک

شیشه های استفاده شده در درب اتوماتیک شیشه ای از جنس سکوریت می باشد و قابلیت حک کردن لوگو و عکس را دارد. شیشه این درب ها از شیشه ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر شفاف هست که فریم دور آن در رنگ های مختلفی تولید و ارائه میشود که معمولا رنگ سفید رایج هست و در مکان هایی مانند هتل ها و نمایشگاه ها استفاده می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک

مزیت درب شیشه ای

دیگر نیاز نیست برای رفت و آمد، هر بار درب شیشه ای را باز و بسته کنیم، چون خود قابلیت انجام این کار را دارد. این درب ها در محیط های آزمایشگاهی و ایزوله نیز مورد استقبال و استفاده قرار گرفته اند. این دستگاه با به همراه داشتن موتور ۲۴ ولت در ساختار اپراتور خود توانسته با پایین آوردن استهلاک درب به راحتی فضا را برای تردد های بسیار زیاد میسر سازد. با توسعه یافتن تکنولوژی در تولید درب های جدید باساختار های مختلف، درب های شیشه ای در انواع و ابعاد و طرح های مختلفی طراحی، تولید و به فروش انبوه می رسند.

رواج کرکره برقی

در سال‌های اخیر استفاده از کرکره برقی رواج پیدا کرده و آنها را می‌توان در ورودی‌های پارکینگ، مغازه‌ها، درب‌های ورودی پاساژها و حتی پنجره‌های خانه‌های مسکونی نصب کرد. نصب کرکره برقی در اکثر مکان‌ها و با حداقل فضا امکان پذیر بوده و جای زیادی برای نصب و اجرا نیاز ندارند.

پنل‌های مجزا کرکره برقی

کرکره برقی از پنل‌های مجزا تشکیل شده که بوسیله یک موتور حرکت می‌کنند؛ و با اتصال برد کنترل می‌توان آنها را از راه دور کنترل کرد. به خاطر عایق بودن پانل‌های کرکره برقی از آنها می‌توان در پنجره ساختمان هم استفاده کرد؛ و در شرایط بد آب و هوایی و یا در زمان مسافرت نصب کرکره برقی ایمنی زیادی را به همراه خواهد داشت؛ و می‌تواند امنیت بالایی برای خانه شما فراهم کند.

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی با پنل‌های فوم‌دار صداهای ایجاد شده در هنگام بالا و پایین رفتن را به میزان زیادی کاهش می‌دهد؛ و از طرف دیگر فوم داخل پانل‌ها عایق خوبی در برابر انتقال دما ایجاد و از هزینه‌های انرژی به مقدار زیادی کم می‌کند. این پانل‌ها بخاطر کم‌صدا بودن و ایجاد عایق بالا برای استفاده در پنجره‌ها و به خاطر بی‌صدا بودن، در پارکینگ‌هایی که درب ورودی آن زیر واحد مسکونی قرار دارد مناسب خواهند بود.

انواع موتور کرکره برقی

انواع موتور کرکره برقی

انواع مختلفی از موتورها هم وجود دارند که بنا به اندازه و وزن کرکره در هنگام نصب کرکره برقی از آنها استفاده می‌شوند. برای پنجره‌ها بخاطر این که تعداد دفعات باز و بسته شدن کمی دارند؛ و از طرف دیگر وزن کمی هم دارند از موتورهای کوچک‌تر استفاده می‌شود. در پارکینگ‌هایی که ورودی آنها عرض و ارتفاع زیادی دارد و تعداد باز و بسته شدن کرکره زیاد است؛ از موتورهای گیربکس‌دار و با قدرت بالا استفاده می‌شود؛ تا تحمل وزن و تعداد باز و بسته شدن بالا را داشته باشند.

نوع توبولار

معمولا موتوری که در هنگام نصب کرکره برقی پنجره‌ها استفاده می‌شود از نوع توبولار است؛ و برای جاهایی که درب وزن زیادی دارد و یا رفت و آمد زیاد است از موتور گیربکسی یا ساید، باید استفاده شود. موتور توبولار بخاطر داشتن روغن در داخل خود، با کارکرد زیاد این روغن گرم خواهد شد؛ و کارآیی خود را از دست می‌دهد. پس این موتورها برای استفاده زیاد مناسب نیستند؛ و در جاهایی که تردد زیاد است و یا نیاز به باز و بسته شدن زیادی دارند استفاده از این نوع موتور مناسب نیست.  به جای این نوع موتور بهتر است به سراغ انواع قوی‌تر موتور که همان موتور ساید است برویم؛ و در زمان نصب کرکره برقی از آن استفاده کنیم.

فرآیند نصب کرکره‌های برقی

گام اول

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پنجره را اندازه گیری کنید. اگر می‌خواهید این کرکره را بر روی دیوار نصب کنید، باید عرض پنجره را اندازه گیری کنید و سپس کمی برای عرض راهنما در نظر بگیرید (مقدار دقیق به خود درب کرکره بستگی دارد – سازنده درب به شما می‌گوید که چه مقدار عرض را باید به آن اضافه کنید).

اندازه گیری ارتفاع پنجره

سپس شما به اندازه گیری ارتفاع پنجره و سپس اضافه کردن ارتفاعی برای نصب پرده نیاز دارید. برای اندازه گیری کرکره که در داخل پنجره نصب می‌شود، باید عرض پنجره را اندازه گیری کنید و کمی از آن کم کنید تا بتوانید کرکره را درون آن جای دهید (مجددا سازنده به شما دقیقا می‌گوید چقدر باید از این عرض کم کنید). برای ارتفاع، ارتفاع بازشوی پنجره را در مقابل نمای آجری اندازه گیری کنید.

گام دوم

هنگامی که پنجره خود را با دقت اندازه گیری کردید، می‌توانید سبک، رنگ و روش نصب کرکره را انتخاب کرده و آنها را سفارش دهید. عملیات نصب را با باز کردن قطعات از جعبه شروع کنید. با توجه به راهنما نقاطی را که برای نصب کرکره باید سوراخ کنید را علامت گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که شما در حال نصب بر روی دیوار آجری صلب و نه ملات نرم هستید.

حفاری

سوراخ‌های کوچکی را در بخش‌های توخالی با توجه به راهنما حفاری کنید. سوراخ‌های بزرگتر را از طریق سوراخ‌های مشابه ایجاد کنید تا بتوانید سر پیچ را از داخل آن عبور دهید. اگر دیوار هیچ حفره‌ای نداشته باشد، شما باید یک سوراخ ۱۰ میلی متری حفاری کنید تا با ارتفاع دیوار که سوئیچ می‌شود به کار گرفته شود و به گونه‌ای باشد که کابل موتور را از طریق دیوار هدایت کند.

گام بعدی

این است که پایه‌های صفحه‌ای را روی انتهای جعبه قرار دهید. برای یک دیوار بدون حفره، یک سوراخ را در انتهای جعبه ایجاد کنید و سیم موتور را از طریق سوراخ به بخش توخالی و خارج از سوراخ که قبل از آن برای کابل کشیده شده است، متصل کنید. بعد از آن شما باید آن را از طریق سوراخ به دیوار خانه متصل کنید تا کابل بتواند از طریق آن عبور کند.

اگر دیوار شما دارای حفره باشد، تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک سوراخ در پشت پوشش بالایی ایجاد کنید و موتور را روشن کرده و سیم را از طریق این راه عبور دهید تا در بالای پلت فرم قرار گیرد. سوراخ‌هایی را که روی پایه‌های صفحه‌ای ایجاد کرده‌اید را پشتیبانی کنید تا آنها را در محل مورد نظر نگهداری کند.

درنتیجه :

سپس، سطح کرکره را در محل خود به صورت ثابت و تراز نگه دارید. از طریق سوراخ‌های از پیش ایجاد شده پیش بروید و از شاخه‌های مارپیچ و پیچ‌ها برای نگه داشتن کرکره بر روی دیوار استفاده کنید. برای یک دیوار با حفره، سوراخی را در دیوار با مصالح بنایی ایجاد کنید تا زمانی که به حفره، درست در بالای کابل موتور برسید.

کابل

کابل را از طریق یک سوراخ تطبیق دهنده درون خانه بکشید. دیواره بیرونی را با سیلیکون مهر و موم کنید.  سپس می‌توانید کابل را به اپراتور وصل کنید (به برق نیاز دارید). هنگامی که موتور نصب شد، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ آن خاموش است، کرکره را به حالت کاملا پایین بچرخانید و از ابزار ویژه‌ای برای چرخاندن اکثر پیچ‌ها در بالای موتور در جهت عقربه‌های ساعت استفاده کنید، و تا زمانی که موتور متوقف شود این کار را انجام دهید. به آرامی در خلاف جهت عقربه‌های ساعت آن را بچرخانید تا به موقعیت دلخواه خود برسید.

تکرار همان روند برای تنظیم موقعیت بالا امکان پذیر است، اما بهتر است از پیچ پایین موتور برای این کار استفاده کنید.

اگر در حال نصب کرکره برقی با موتورهای الکتریکی هستید به نکات زیر توجه داشته باشید :

اگر می‌خواهید کرکره‌ای با یک موتور الکتریکی به عنوان سیستم عامل نصب کنید، مطمئن شوید که یک متخصص برق معتبر در این عملیات به شما کمک کند. ممکن است این یک هزینه اضافی باشد، اما سیم کشی موتور الکتریکی توسط خودتان یک کار غیرقانونی است.

شرکت فاواگستر نوین آسیا مفتخر است که در تمام مراحل از مشاوره ، طراحی و اجرا تا اتمام کار و بهره برداری و پشتیبانی کنار شما بماند.

کلمات کلیدی :

فروش و نصب جک درب اتوماتیک پارکینگی ، فروش و نصب کرکره برقی ، فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، تعمیر جک درب های اتوماتیک پارکینگی ، فروش و نصب جک درب پارکینگ ، پشتیبانی جک درب های اتوماتیک پارینک و مشاوره رایگان ، فروش جک های درب اتوماتیک پارکینگ ، پشتیبانی 24 ساعته درب های اتوماتیک پارکینگ ، مشاوره جک اتوماتیک درب پارکینک ، تعمیر کرکره برقی ، تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب درب اتوماتیک ، نصب درب شیشه ای ، نصب کرکره ، تعمیر درب شیشه ای ، تعمیر کرکره برقی ، تعمیر جک درب ، قیمت درب شیشه ای ، قیمت کرکره برقی ، قیمت جک درب پارکینگ ، فروش و نصب جک درب اتوماتیک پارکینگی

نصب جک و درب های اتوماتیک پارکینگی
نصب جک و درب های اتوماتیک پارکینگی
درب شیشه ای اتوماتیک
نصب کرکره برقی
افزایش بازدید گوگل رایگان