سئو و بهینه سازی سایت

خانه » سئو و بهینه سازی سایت

چرا سئو و رتبه اول گوگل؟

عبارت “کسب رتبه اول گوگل” یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین عبارات دنیای وب است. اینکه سایت شما در بزرگترین مرجع جستجوی اینترنتی دنیا یعنی گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد یک نقطه قوت محسوب میشود. احتمالا برای شما به عنوان مدیر یک سایت مهم است که جزء اولین پیشنهادات گوگل و یا در بهترین حالت اولین پیشنهاد گوگل به کاربری باشید که عبارتی مرتبط با حوزه کاری شما را جستجو کرده است، این بدین معناست که سئو وبسایت شما در وضعیت مناسبی قرار دارد.

جایگاه اول گوگل

طبق آمار، جایگاه اول گوگل حدود 35 تا 55 درصد بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند. این عدد شگفت انگیز در تعداد مخاطب، میتواند برای هر کسب و کار یا خدمات اینترنتی، مشتریان زیادی را به ارمغان آورد.

اصول و قواعد سئو ( مشاوره سئو سایت | سئو و بهینه سازی وب سایت)

خوشبختانه کسب این جایگاه در گوگل دست نیافتنی نیست، اما سئو چندان آسان هم نیست. رعایت یک سری اصول و قواعد مشخص و همچنین آشنایی با الگوریتم ها و سیاست های گوگل در رتبه دهی سایت ها، مواردی ضروری برای موفقیت در این زمینه است. از طرفی این سیاست ها دائما در حال تغییر و بهینه شدن هستند.

سئو از کجا آمده است؟

پشت این کلمه سه حرفیِ سئو (SEO) دنیایی از حرف های گفته و ناگفته وجود دارد.اگر می خواهید بدانید سئو چیست؟ باید بگوییم در واقع SEO در محیط عمومی اینترنت، مخفف عبارت search engine optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو شناخته میشود.

بهینه سازی تجربه جستجو

بهینه سازی تجربه جستجو یعنی فراهم کردن بستری که کاربر، نتیجه جستجوی خود را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن مشاهده کند. بخشی از این بستر توسط گوگل فراهم میشود، اما قسمت قابل توجهی نیز بر عهده خود وبسایت هاست.

رعایت اصول و قواعد سئو

به این معنی که شما میتوانید با رعایت اصول و قواعد سئو که به بهتر شدن تجربه جستجو منجر میشود، هم به فراهم کردن این بستر کمک کرده و هم اعتبار مناسبی نزد گوگل پیدا کنید. و برای یک سایت، چه چیزی بهتر از داشتن تایید گوگل؟!

عوامل موثر در کسب جایگاه مناسب در گوگل

در متن بالا دوبار عبارت “اصول و قواعد” سئو را مطرح کردیم که نشان از اهمیت این امر دارد. اصولی که تسلط بر آن نیازمند مطالعه، آزمون و خطا، بررسی لحظه ای اخبار گوگل و دانش فنی کافی در این حوزه است. نتیجه بررسی ها، چندین عامل موثر در کسب جایگاه گوگل ( سئو ) را نشان میدهد.

برخی از عوامل موثر در کسب جایگاه مناسب در گوگل عبارت است از:

  • انتخاب کلید واژه
  • شناخت ساختار کامل سایت
  • استراتژی بازاریابی آنلاین و ترغیب به واکنش
  • لینک سازی

خدمات سئو فاواگستر نوین آسیا

تیم سئو با اجرای پروژه های موفق بسیاری در زمینه بهینه سازی سایت، راهکاری همیشگی در اختیار شما قرار میدهد.

  • زمانبربودن فرایند

سئو و بهینه سازی فرایندی زمانبر و تخصصی میباشد که درآمدزایی بلند مدت نیز به همراه خواهد داشت. سئو سایت فرایندی پیچیده می باشد و از الگوهای خاصی پیروی میکند. خدمات انحصاری سئو در شرکت به شرح زیر است:

1. مشاوره سئو

مفتخریم که تجربه چندین ساله خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم. مشاوران ما به اتکای دانش و تخصص بالایشان در حوزه سئو و بازاریابی آنلاین، آنالیز مناسبی از وضعیت سئو سایت شما ارائه کرده و اطلاعات سودمند و مفیدی را در اختیارتان قرار میدهند.

2. سئو on page

دپارتمان فنی شرکت با بررسی دقیق المان های کدنویسی موثر در سئو سایت شما، با بهینه سازی کدنویسی مطابق با استانداردهای وب، خدمات ویژه ای در زمینه سئو on page ارائه میدهد.

3. سئو off page

در سئو off page روی بسترهای مرتبط اما خارج از وب سایت شما تمرکز شده که نهایتا منجربه بهبود جایگاه سایتتان میشود. لینک سازی اصولی، تولید محتوا، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و… اموری ست که در این دسته بندی قرار میگیرند.

4. پشتیبانی سئو

از آنجا که سئو امری یکبار اجرا نبوده و مستلزم پویایی و حرکت رو به جلوی دائمی ست، تیم سئو فاواگستر نوین آسیا با ارائه خدماتی بی نظیر و پایبندی به اصول مشتری مداری، گام به گام تا فتح قله های رشد و ترقی با شما همراه خواهد بود.

5. تولید محتوای استاندارد

این روزها بیش از هر چیزی، محتوای مناسب نظر گوگل و موتورهای جستجو را جلب میکند و موجب کسب جایگاه بهتر در میان رقبا میشود.

  • روش های تولید یک محتوای استاندارد

آشنایی با قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، تسلط به کار با تصویر، صوت و ویدئو، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند و… در کنار یکدیگر به تولید یک محتوای استاندارد می انجامد.

مراحل سئو در شرکت فاواگستر نوین آسیا

1. بررسی کلمات کلیدی و میزان رقابت

آیا میدانید با چه کلمات یا عباراتی در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشوید؟ آیا میدانید چه کلماتی بازدیدکننده بیشتری برای شما جذب میکنند؟ آشنایی با مفاهیم انتخاب کلمات کلیدی و بررسی میزان ارزش واقعی آنها، جزء نخستین و مهمترین گام هایی است که برای سئو براشته میشود.

  • آنالیز سئو

فاواگستر نوین آسیا نیز طی آنالیز قوی و با توجه به گستره و حوزه کاری شما بهترین کلماتی که میتوانید برای کسب جایگاه مناسب گوگل روی آن تمرکز و سرمایه گذاری کنید را مشخص میکند.

2. آنالیز و تحلیل رقبا

با تحلیل عملکرد رقبا میتوانیم از نقاط قوت آنها برای پیشرفت خود استفاده کرده و همچنین از ورود به زمینه هایی که منجربه شکست آنها در سئو شده اجتناب کنیم. این امر به مرور زمان یک استراتژی بی نقص و موثر در سئو را به ارمغان می آورد.

3. بررسی ساختار داخلی سایت

همواره استانداردها و قواعد مشخصی برای ساختار و اسکلت بندی سایت وجود دارد که پیروی از آنها برای کسب جایگاه معتبر و سئوی بهینه ضروری ست.

  • بررسی دقیق و فنی ساختار وب سایت

فاواگستر نوین آسیا نیز در این راستا اقدام به بررسی دقیق و فنی ساختار وب سایت کرده و در صورت لزوم آن را به فرم قابل تایید برای موتورهای جستجو تبدیل میکند.

4. تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و اقدامات صورت گرفته

در حین اجرای پروژه بهینه سازی، گزارش های متنی و نموداری به صورت دوره ای و منظم از طرف شرکت ارائه میشود تا به طور کامل شاهد روند سئو و نتایج آن باشید.

شرکت فاواگستر نوین آسیا مفتخر است که در تمام مراحل از مشاوره ، طراحی و اجرا تا اتمام کار و بهره برداری و پشتیبانی کنار شما بماند.

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت
افزایش بازدید گوگل رایگان